اجرای سازه بتنی

پرکاربرد ترین مصالح در عصر حاضر بتن می باشد. قیمت ارزان، ساخت ساده، عدم نیاز به تکنولوژی بالا، در دسترس بودن و بسیاری ویژگی های دیگر، کارفرمایان را قانع می نماید تا بالاخص در پروژه های کوچک و شخصی ساز از اسکلت های بتن مسلح استفاده نمایند.

  با وجود تمامی مزایای موجود در ساخت و ساز اسکلت های بتنی، این نوع از سازه دارای اشکالات و معایب خاص خود نیز هست که مهمترین آنها درصد بالای خطاهای انسانی حین ساخت است. به این معنا که بر خلاف سازه های فولادی که از پروفیل ها و ورق های فولادی ساخته شده در کارخانه تشکیل می شوند که دارای کیفیت ثابتی است اسکلت بتنی از بتن و فولاد بافته شده در محل کارگاه ساخته می شود. لذا در صورت عدم وجود تجربه و تخصص کافی در مجموعه پیمانکاری، کیفیت سازه تا حد بسیار زیادی می تواند کاهش یابد و در طول روند ساخت متغیر باشد. با توجه به این نکته کلیدی گروه مهندسی داریان بر آن شد تا تجربیات علمی و عملی اعضای گروه را که در نتیجه تلاش¬های چندساله در عرصه پژوهشی در دانشگاه و اجرایی در جریان پروژه های متعدد درون شهری و برون شهری حاصل شده است، در طراحی و اجرای سازه¬های بتنی به کار گیرد تا بدینوسیله بتواند برخی کمبود های ذاتی اسکلت بتنی نسبت به اسکلت فولادی را رفع نماید.

در حال حاضر گروه مهندسین داریان با در اختیار قرار داشتن تجهیزات و ادوات کامل اجرای سازه های بتنی (مانند تجهیزات آرماتوربندی، قالب بندی، بتن ریزی و . . .) به میزان قابل توجه، توانایی اجرای چندین پروژه را به صورت همزمان دارا می باشد. این توانمندی شرکت موجب شده است تا پروژه¬های این شرکت در حداقل زمان و بدون توقف و با کیفیت مناسب اجرا شوند.

عضویت در خبرنامه داریان